mandag den 13. juli 2009

Hvad jeg fandt...- vol. 1

Jeg havde et par timer der skulle bruges fornuftigt i lørdags og selvfølgelig gik turen gennem Århus' gader...



I Bruuns Galleri i Bahne fandt jeg den skønneste jakke med blondetopstykke fra Malene Birger (utrolig dårlig billedkvalitet- sorry) Mener prisen var 1999,- altså et godt stykke over mit budget pt. men fin dét var den!




Malene Birger bød også på denne fine boho kjole som jeg prøvede fordi mønsteret var labert men umiddelbart var selve modellen lige voldsom hippie til mig... Skiftede dog mening da den kom på: TAdaaa...


Virkelig fin!! Billedet snyder lidt - farven var ikke så grønlig men smuk pudder/rosa/douce. Tror den kostede omkring 1300, så det kunne snildt være en kjole jeg gik efteråret i møde i...
Jeg elsker at prøve ting som måske ikke umiddelbart er min stil for tit bliver man overrasket på den gode måde... Og det er jo også en ting som det der udvikler ens personlige stil, så hvis jeg skulle give et modetip so be it: Prøv altid en ting eller to som du ikke umiddelbart synes passer til dig - man kan blive overrasket!!

Ingen kommentarer: