mandag den 13. juli 2009

Hvad jeg fandt...- vol. 2

Fra Bahne gik turen videre mod H&M (stadig i Bruuns).


Egentlig er deres H&M ikke så god men man kan være heldig at finde ting som er udsolgt i de andre butikker fordi det er et andet klientel der kommer her... Således fandt jeg underdelen (sat ned til 30 bobs) til en bikinitop jeg købte alene fordi... Ja hvorfor ved jeg i grunden ikke, men dumt var det! Et kryds kunne sættes på listen. Desuden fandt jeg en cocktailring og chandelllier øreringe i fine sommerfarver som også kom i posen.


Jeg faldt også over det pink nittebælte fra Matthew Williamson for H&M og overvejede det, jeg mener 98,- er da til at overkomme men omvendt så et pink nittebælte- det lugter måske lidt af 6. klasse i folkeren! Synes det kunne have potentiale som kulørt indslag i hverdagen uden på en lang strik men med hjem kom det altså ikke...










Ingen kommentarer: