mandag den 13. juli 2009

Hvad jeg fandt...- vol. 3

Så kom turen til Gai & Luisva som har åbnet søsterbutik i den store gågade right next to McDonalds! Ultra lækker butik med gode (og dyre) klassiske pieces med et tvist af luksus boho... Fohandler bla. La Perla lingerie, Jessica Kagan Cushman armbånd (note til mig selv: må eje et af de brede med bille på), Heartmade, vintage Fendi silketørklæder og en masse andre goodies!

I vinduet så jeg en hvid kanvas taske med påskriften: My other bag is CHANEL
Synes det var meget sjvot, men ikke 1599,- sjovt... ;)

I stedet prøvede jeg en pocho/cape ting fra mærket Tucca. Kender det ikke rigtigt men har flere gange set nogle fine ting derfra...


I Zara hev jeg den ene bøjle efter den anden på armen og headede mod prøverummet... Jeg var åbenbart ikke den eneste der gik amok i at prøve tøj... Har sjældent set så store bunker af tøj og en ung ekspedient der åbenlyst var lidt opgivende.
Faldt især over denne grålig silkejakke i et sporty snit med forskellige broderier og perler og en chainbag samt tre par ultra fine stilletter

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Uhh - jakken er rigtig fin. Kan du huske, hvad den kostede?

/Maria

Dolly sagde ...

Mener den var sat ned til 399- der var ret mange tilbage som jeg husker det!;)