mandag den 6. oktober 2008

Min skattekiste #1

Nu er tiden vist inde til at lette på låget af skattekisten og dele nogle af mine ultimative tøjskatte med jer...
Dyre som billige, eksklusivt/high street/udsalg/oulet/genner you name it!


Den første i skal indvies i er mit mest fantastiske genbrugskup til dato... For 2 år siden cirka, lå der (på Mors) en lille fin secondhand butik med udvalgt tøj og brugskunst- til meget favorable priser (igen: det er jo Mors) En dag jeg var der inde fik jeg øje på denne helt igennem vidunderlige trenchcoat! Den helt rigtige farve og længde, fine knapper og tilhørende bælte, spænder ved ærmekanten- klassisk, PERFEKT!!
Hvis det ikke var for det manglende ternede foer, label i nakken og Burberry trykt på knapperne er jeg totalt overbevist om at det var en model fra den hæderkronede britiske trenchcoatfabrik!
Her er vidunderet:




Lille detalje af spænderne ved ærmet:



Og det vildeste er prisen: 150 kroner...
Jeg elsker denne jakke... Den skal gå i arv og jeg vil skrive i mit testamente at den skal passes godt på og aldrig må smides ud


Burde nok også lige nævne at jeg har et misbrug...
Af jakker...
Jeg mener bare, med det danske vejr er en pige nødt til at have et udvalg af jakker til alle tænkelige situationer, vejrmæssigt og lejlighedsvis!

Hvad med dig? Hvad samler du på??


Ps: Afhængigheden gælder også sko... og tasker... og...

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Den er virkelig flot.
Jeg har op til flere gange set rigtige burberry trenchcoats i min lokale genbrugs butik (fordel ved at bo i provinsen) til omkring 100 kr. - jeg scorede min egen til 68 kr. for omkring et år siden.

Dolly sagde ...

Damn... Lucky you!
Lokale gennere er guld værd-intet mindre!