tirsdag den 14. oktober 2008

Purple purchases

Smider lige et par billeder af mine indkøb fra de sidste 14 dage- min shoppesjæl er da vist gået amok i de lilla farver...


Postede et indlæg om mit mustbuy fra Rützou, den blomme/auberginefarvede tunikating- I love it! (Forestil dig at vores egen lille evigglade Ole Henriksen siger det) Og her er den... Skal nok lige får taget nogle closeups ved lejlighed!
Det sorte i baggrunden er en cardigan fra Imitz. I ved, en af de der der ser ud som om de er lavet af et stort stykke stof (Ah, hvor jeg fortryder ikke at have taget et bedre billede nu hvor jeg skal beskrive den)
Øverst ligger min alleryndlings strikhue (ukendt oprindelse) og et par lange grå over-knee strømper fra MP. Dem tror jeg også jeg får glæde af... Vil bruge dem med sorte glatte strømpebukser og lade kanten stikke ovenover støvlekanten og så en fin hverdags kjole, gerne i sort- som jeg btw stadig mangler at finde...



Var i IKEA i fredags, skulle have nogle bedrollers og faldt så også over denne fine lille skål til sølle 15 kroner- den er min nye mønt/mobil/nøgle/altmuligt opbevaringsven... Er fantastisk god til at glemme mine vigtige ting overalt, men er ved at får lært mig selv kun at dumpe dem et bestemt sted og den her er perfekt til formålet!

Last but not least skal jeg lige slå et slag for økologien...

Nærmere bestemt The Organic Pharmacys økologiske ansigsprodukter, specielt Carrot Butter Cleanser og Double Rose Ultra ansigstcremen! Min hud har aldrig været pænere og blødere og så er det altså en helt lille velværeoplevelse at påføre sig produkterne- de dufter ufatteligt godt!!

Ingen kommentarer: