torsdag den 2. oktober 2008

Come fall, come winter, come spring!

Undskyld den lange tavshed fra min side- det skal jeg nok fortælle nærmere om i næste indlæg...


Ikke så snart efterårskollektionerne er kommet i butikkerne før vi spændt vender blikket mod forårskollektionerne...
er en god ven at have ved handen når den nye forårsmode skal tjekkes ud!
Jeg har nogen designere jeg må og skal tjekke ud og en af dem er Stella McCartney. Hun forstår at klæde kvinder på så de er praktiske, hippe og sexede, efter min mening that is...

Hendes resort 09 skuffer ikke og jeg ved ikke om det er fordi modellerne står på græsset (midt i en park måske) at jeg bare synes det skriger forår- giv mig det nu!!

Tjek selv lidt af billederne her:









Hver eneste gang jeg ser Stella McCartney på den røde løber eller hvor hun nu måtte befinde sig, så synes jeg hun ser misundelsesværdig ud... Måske er hendes stil ikke kontroversiel eller hobochick men jeg synes stilen med blazer og fine toppe er evig klassisk with a twist (ligesom lemon sodavand;D)
Døm selv:

Ingen kommentarer: