mandag den 20. oktober 2008

Thank you very much

For et par dage siden, eller skal vi hellere sige en uge, skrev Astrid en lille hilsen og gav mig en blogaward... Jeg er meget beæret!! Så er der alligevel nogen derude som følger med i hvad jeg går og foretager mig...
Det føles lidt som at vinde noget og selvom jeg deltager i ALLE konkurrencer har jeg aldrig vundet noget... Nå jo... Der var jo lige den gang i 6. klasse hvor jeg vandt en PostDanmark tegnekonkurrence og vandt... TADA: Et Krummernes Jul spil. Eller da jeg i gymnasiet blev kåret som årets "Du-ved-ikke-selv-hvor-sød-du-ser-ud" (Jeg vil sgu da ikke se sød ud, prøv lækker, fierce og fahion)
Need I say more? Tusind tusind tak til Astrid som gav mig troen igen!!



Som traditionen foreskriver skal jeg give awarden videre til fem andre bloggere og værs´go; måske er der nogen du ikke kender:

The Little Girl Grew Up
Clamour for Glamour
This World Tonight
Miss Bailey
Charlotte D

Der er så mange andre jeg også læser med på og det er faktisk en smule hårdt at plukke i min blogliste og ikke forbigå nogen, men disse damer bør alle stifte bekendskab med!

3 kommentarer:

This World Tonight sagde ...

Hej Dolly,
Mange tak for den fine award ;)
/Ditte

AstridP sagde ...

Det var så lidt, er glad for du kunne bruge den :)

Kh Astrid (;

Bailey sagde ...

jeg takker, og har så nu fundet ud af hvad jeg skal gøre... Jeg må i tænkeboks.