onsdag den 24. september 2008

Sweet dreams

I nat vil jeg lægge mig under den varme dyne og putte mig for nu er efteråret for alvor ved at sætte ind... Sådan lyder det i hvert fald uden for mit vindue, hvor blæsten suser og man lige pludselig føler sig meget lille!

På sådanne nætter er det godt at have noget rigtig dejligt at drømme om og i mit tilfælde er det:


Denne skønne strikcardi fra Malene Birger





Og denne eksklusive men dog brugbare cocktailkjole fra Ole Yde (ok, indrømmet, jeg vælter mig ikke rundt i invitationer hvor det er legalt at troppe op i cocktailkjole)





Og den sidste: den alt for skønne Carrot Butter Cleanser som min hud er afhængig af og som jeg skal hente ny forsyning af i morgen hos min veninde heilpraktikeren...





SOV GODT ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer: