onsdag den 10. september 2008

Überhippe Halston

Jeg var en af dem der havde skrevet datoen ned da N-A-P gav et preview på Halstons første kollektion (dvs A/W 2008). Bag mærkets store comeback er allestedsnærværende Tamara Mellon (står bag Jimmy Choo) og kendisstylisten Rachel Zoe og Harvey Weinstein. Meget 70'er inspireret tøj men med et nutidigt meget enkelt twist som får en til at ønske sig det hele!
Det er dog alt alt for dyrt til mig men man har jo lov at drømme...








Synes simpelthen at billede et og to er fantastiske eksempler på hvad man som kvinde har lyst til at hoppe i her til efteråret også selvom det danske klima måske ikke ligefrem indbyder til bare arme i kjolen. Den grålilla/greige/taupe farve er vidunderlig og selve snittet er virkelig brugbart med og uden diverse bælter... Og hvis jeg skulle giftes dette efterår (eller bare inden for nærmeste fremtid) skulle den hvide gudindekjole indkøbes med det wuns!! Need I say more...

Til gengæld er jeg lidt skuffet over deres kollektion til foråret. Tjek evt. www.style.com/ Men de har også haft lidt vanskeligheder med the creative director eller den designeren bag Marco Zanini og som jeg har forstået det er han ikke længere en del af teamet... Sikke en skam! Nu sagde jeg jo at jeg var skuffet men har alligevel fundet denne buksedragt i en super fin farve. Måske er det bare en jeg gerne vil have nu og ikke næste sommer men synes ikke i skulle snydes!;) Synes desuden også at guldhalskæden er rigtig fin...






Synes i det er lidt for damet eller ville i hoppe i det hvis i var gift med en eller anden rig oliesheik?

Ingen kommentarer: