tirsdag den 23. september 2008

Trendsales LIVE




Her i weekenden rammer Trendsales Live igen Århus, denne gang i DGI-huset og jeg glæder mig...
Håber at kunne finde et par fine sorte ballerinaer, noget strik (Sui Nui har en bod og jeg kunne virkelig godt tænke mig at finde en strikting fra Iben Høj)og så må der jo være en masse andet der kan friste!
Var til det sidste gang med kæmpe hangover så denne gang skal jeg være fit for fight! Min søster kommer herned og så skal vi ellers ud og gøre os nogle guldfund...

Fandt et par super fine lange øreringe og et par chunky platformsandaler fra Zara sidst og de er stadig et par af mine wardrobedarlings...

Her ses øreringene(de lange krystalagtige):



Jeg skal nok lade jer vide om jeg kommer hjem med nogle gode kup!
Skal rocker tidligt op i morgen så det er godnat herfra...
Sov godt!

Ingen kommentarer: