onsdag den 10. september 2008

Endnu et...

Jeg skal da ellers lige love for at jeg for postet nogle indlæg... Jeg har heller ikke andet for idag. Har nemlig fri fra arbejde og kæresten arbejder sent! Og så skal der selvfølgelig være noget for i andre bloggere...


Jeg skal nok lige få lagt nogen billeder ind af mig selv og min garderobe, sammen og hver for sig. Skal bare lige have lagt nogen billeder fra mit kamera over på computeren og det skal jeg have lidt hjælp til - er ikke så fandens teknisk, men hva... Det lærer jeg nok!
Altså, mens jeg surfede rundt på style.com faldt jeg over disse frontrowbilleder af Net-A-Porters ejer Natalie Massenet. Synes hun kører god og afslappet stil. Lækker enkelhed på første billede med en lang hvid kjoleting (er lidt svært at se da hun sidder ned), lækre stænger, sort taljebælte og sort cardi og prikken over i'et: den giantsize halskæde!
Sæt nummer to er måske lidt for voksent til min smag - tror det er skjorten der gør det. Men med en hvid rundhalset tee tror jeg det ville fungere i hvert fald efter min mening! Hvad siger du? Hot or not?












Ingen kommentarer: