torsdag den 11. september 2008

ME LIKY

Mine hits pt.:


Skovmandsskjorter Min kæreste har aller nådigst givet mig lov til at bruge hans grå/sort/hvide skjorte - I love it! Bruger den til mine 70'er style højtaljede kassebukser fra Vila sammen med sort bælte fra Noa Noa.
Kassebukser Jeg kan ikke få nok af mine føromtalte kassebukser. Bruger dem til alt (stort set)
Herreur Købte sidste december et guldur fra Pilgrim med hvid rem, som jeg dog skiftede ud med en brun krokopræget. Jeg kan godt lide kontrasten mellem en spinkel pigehånd og så et motherfucker ur. Har brugt uret meget sammen med min samling af armbånd - meget Caroline Flemming*-jetset-agtigt! (skal nok lige få lagt nogen billede ind og vende tilbage)
Guldhalskæder Elsker elsker elsker Givenchy dette efterår. Især synes jeg at ideen med en overflod af halskæder er cool - har dog lidt svært ved at overdynge mig med store halskæder i hverdagen så jeg har minimized tendensen og sammensat min peacehalskæde (Jewels Cph) med Julie Sandlau kæde fundet på et outlet, guldkæde fra Carré og min mors halskæde med guldkors.


TILFØJER BILLEDER HURTIGST MULIGT


*By the way... Da det der Baronessen kørte var jeg da den eneste der sad og lurede det bare for at få glimt af hendes misundelsesværdige garderobe?

Ingen kommentarer: